novinky
modely
galerie
Shop
Kontakt
  
HOMEčeskyenglish  
  SIMBIR 
    
 

Dodávané motory si můžete prohlédnout zde.


UAZ-31622-070 – prodloužený podvozek, široký rozchod kol, tvrdá střecha, pětistupňová převodovka, počet míst 5+4, sklápěcí, pérování, luk, měkký salón, audio příprava, můstky typu „Spicer“.

UAZ-31622-100 - prodloužený podvozek, široký rozchod kol, tvrdá střecha, pětistupňová převodovka, počet míst 5+4, sklápěcí, pérování, elektrický luk, elektrické otvírání předních oken, elektrická zrcátka se zahříváním, zahřívání sedáček, měkký salón, audio příprava, můstky typu „Spicer“.

UAZ už dávno a bezvýhradně se stal legendou ruského terénu. Někdo by mohl říci, že legenda je něco neskutečného, co patří k jiným dobám. Myslí si, že legendy ztratily spojení se skutečným světem. Ale UAZ je realita. Legendární automobily, na jejichž účtu je výstup na Elbrus a Pamir, putování přes pustiny Sachara a Karakumy, prostranství Dalekého Severu, vítězství z krosů Apenin, SSSR, Mongolska i dnes žijí a vítězí. Pískové duny, vzestupy a sestupy, sníh a bahno… pro UAZ je to obyčejná silnice, a ne nepřekonatelné bezcestí.

 

Pro milovníky plnohodnotných off-roadů od roku 2000 se vyrábí nový model UAZ simbir (3162). UAZ simbir uchoval veškeré off-roadové kvality klasických automobilů UAZ a teď se vyznačuje moderním designem, zvýšenou úrovní komfortu a zlepšenými technickými charakteristikami. Poprvé na širokém publiku se simbir objevil na Moskevském mezinárodním Autosalónu 2000 a díky svému stylovému designu hned byl odměněn cenou „Naděžda“ Svazu designérů Ruska. Uljanovský automobil je diplomantem více než 40 regionálních výstav a několikrát vyznamenán medailemi.

V roce 2002 se stal vítězem Celoruského Konkurzu „Sto nejlepších komodit Ruska“. Legenda pokračuje!

 

Průchodnost

Ne náhodou se UAZ objevil na volžských prostranstvích: v Rusku, kde jedním z hlavních neštěstí byly silnice (spíše jejich nedostatek), je zapotřebí skutečný dobyvatel terénu, skutečný off-road. I v těch nejtěžších podmínkách UAZ je schopný pojmout značný náklad, překonat nepřekonatelné vzdálenosti a zůstat při tom výkonným a spolehlivým. UAZ byl původně určen pro práci v extrémních podmínkách.

Farmáři, badatelé, pracovníci nouzových havarijních služeb a vojáci na celém světě si stále častěji vybírají UAZ. Pokud Vaším koníčkem je lov nebo rybolov, rádi cestujete po chráněných oblastech a neprobádaných cestách, pokud jste mladí duchem a disponujete vlastnostmi vítěze, pak simbir je automobil pro Vás.

Spolehlivost a bezpečnost

Nový ruský off-road UAZ simbir vyhoví všem typům pohybu na veškerých typech dálnic a jakémukoli terénu. Nepotřebuje silnice, stačí směr. V nepředvídatelných podmínkách, na dálnici nebo bezcestí, plnohodnotný systém 4x4 spolehlivě kontroluje situaci a zaručuje vysokou úroveň bezpečnosti. Výbornou ovládatelnost simbiru zajišťuje hydraulický posilovač řízení.

UAZ simbir je skutečně velký, plnohodnotný off-road s osobitými karosářskými proporcemi, a zvětšeným salónem, kde cestující se cítí dobře, pohodlně a komfortně.

UAZ simbir má elegantní vzhled a legendární technické možnosti. Jeho solidní vnější vzhled je vždy na úrovni, nezávisle na okolnostech.

Zvětšené boční zadní dveře a změněné umístění zadní třímístní sedáčky dělají proces nástupu a výstupu cestujících maximálně pohodlným. Zadní třímístní sedáčka se sklápí pro zvětšení plochy nákladního prostoru. Rozložené zadní a přední sedáčky vytváří spací variantu.

Kromě toho, je možné používat 2 podélné dvoumístní sklápěcí sedáčky, jejichž přístup zajišťuje přes nedělené zadní dveře. Celý komplet sedáček plně odpovídá bezpečnostním požadavkům. Přední sedáčky mají veškeré standardní regulování (podélní přemísťování, úhel náklonu zad, bederní opora).

Třímístní sedáčka má regulování úhlu náklonu opěradla a také se může sklopit pro organizaci dodatečné nákladní plochy. Přední sedáčky a zadní třímístní sedáčka s na doraz odklopenými opěradly vytváří spací místo.

Dvoubarevné provedení moderního panelu a její značně rozšířené funkcionální možnosti kvůli dodatečným kufrům a zavazadlovým poličkám, informativní a designově nová kombinace příborů, tlačítka ovládání s osvětlením zespodu, možnost umístění airbagů pro řidiče a cestujícího vepředu – to všechno dělá cestování komfortním a bezpečným.

Boční sedáčky zavazadlového prostoru, potah dveří a bočních částí automobilu obloženy dekorační povlakem, což umožňuje snadnou údržbu a obsahují originální textilní vložky.

Plnohodnotný pětidveřový universál UAZ simbir se liší od předchozích modelů rodiny UAZ vyšší úrovní komfortu, zlepšenými technickými a ekonomickými ukazateli a odpovídají standardním bezpečnostním požadavkům.

Zvláštnosti konstrukce

Moderní design vzhledu UAZ simbir umožnil snížit koeficient aerodynamického odporu v porovnání s UAZ 31512 o 20%. Řada jiných konstruktivních řešení, kterou kombinuje základní model UAZ simbir je také značně zvyšuje jeho atraktivitu pro moderního spotřebitele. To jsou zejména zvětšené zadní dveře, které umožňují pohodlný výstup a nástup, změněné umístění zadní třímístní sedáčky zlepšuje ergonomické vlastnosti automobilu.


Standardní kompletace

  • můstky typu „Spicer“ s nerozebíratelným karterem)
  • odpojení náhonu předních kol typu ELMOS
  • pětistupňová převodovka
  • přední pérování a zadní pružinový závěs zlepšily ukazatele plynulost a rovnoměrnost chodu
  • nový volantový mechanizmus typu s hydraulickým posilovačem, který umožnil snížit námahu za volantem
  • snadno nastavitelný sloupek řízení dle úhlu náklonu
  • radiální pneumatiky a nové 16" kola
  • přední diskové, ventilované brzdové mechanizmy s pohyblivou skobou
  • zadní bubnové brzdové mechanizmy s automatickým regulováním vůle



  • Rozvodná skříň – mechanická, dvoustupňová I. 1; II. 1,95 (nebo 1,47)
  • Převodovka – mechanická, pětistupňová se synchronizátory všech převodů předního náhonu I. 3,78; II. 2,6; III. 1,55; IV, 1;V. 0,82
  • Zadní náhon 4,12, hlavní převod 4,11
  • Podvozek

    • Rám – lisovaný, svařovaný, nosníky průřezu U s posilovači
    • Vybaven příčníky, předními a zadními závěsnými oky.

    Závěs závislý

    • přední – pérování se stabilizátorem stability, hydraulickými tlumiči teleskopického typu s dvoustranným účinkem, s dvěma podélními pákami a příčným tahem
    • zadní – na dvou podélních poloeliptických pružinách a hydraulických tlumičích teleskopického typu s dvoustranným účinkem

    Brzdový systém

    • Přední brzdové mechanizmy – diskové ventilované s dvěma válci, s pohyblivou skobou
    • Zadní – bubnového typu, s jedním válcem, s automatickým regulováním vůle mezi destičkami a bubny. Průměr předních disků je 29,4 cm, zadních bubnů – 28 cm. Pohon brzdového systému je dvouorkuhový, hydraulický s podtlakovým posilovačem, v okruhu zadních brzd je regulátor tlaku
    • Parkovací brzdový systém s bubnovým brzdovým mechanizmem, který je umístěn za rozvodnou skříní a působí na zadní kardanovou hřídel, má ruční mechanický strojový pohon

    Jízdní dosah
    Dvě palivové nádrže s obsahem 42,5 l každá

    Kola
    6Jx16 ražená, ocelová, s nerozebíratelným věncem

    Pneumatiky
    Pneumatické, radiální, 225/75R16

    Ovládání volantu

    • Bezpečné, s hydraulickým posilovačem, vestaveným do volantu, s vloženou kardanovou hřídelí a drážkovým spojem
    • Volantové mechanizmus typu "šroub-kuličkové ložisko"
    • Převodový poměr mechanizmu 17,3.

    Elektrické zařízení automobilu bylo provedeno podle tradiční jednovodičového schématu, s napětím 12V. Přední mlhovky patří do standardní výbavy. Originální zadní víceúčelové světla zahrnují sekce: ukazatele směru, omezovací světla spojené s brzdovým signálem, zadní mlhový reflektor a reflektor světla zpětného chodu.

    Na panelu příborů jsou systemizační místa pro umístění radiomagnetofonu a elektrických hodinek. Přepínače pod volantem jsou víceúčelové. Do standardní kompletace také patří elektrické vytápění a stěrač zadních dveří, kartáčové vzduchočištění.

    Rozměry

    UAZ simbir je skutečně velký, plnohodnotný off-road s perfektními karosářskými proporcemi a zvětšeným salónem, kde se pasažéři cítí komfortně a pohodlně, a zavazadlový prostor může pojmout velká zavazadla.

    podvozek, mm 2760
    rozchod předních a zadních kol je stejný, mm 1600
    Světlá výška, mm 210
    Minimální průměr otočení, vnitřní, m 10
    vnější, m 14,6
    objem zavazadlového prostoru, krychl. dm 1250
    délka, mm 4630
    šířka, mm 2060
    výška, mm 1950
     


    Dynamika

    • Čas dosažení rychlosti 100 km/hod -19 sek.
    • Brzdové vlastnosti plně odpovídají požadavkům pravidel #13EEK OON pro kategorie M1

    Karosérie

    • universál
    • pětidveřový
    • sedmi- nebo devítimístný
    • váha 2040 kg
    • váha celková 2840 kg pro 3162

    Hlavní provozní ukazatele

    • maximální rychlost 150 km/hod
    • rychlost při 1000 ot/min zalomené hřídele motoru na V převodu 39 km/hod
    • specifická hmotnost 21,3 kg/kW (15,7 kg/l.s.)
    • spotřeba paliva ECE 10,4/14,5/14 l/100km

    Charakteristika

    • Náhon 4x4
    • Počet míst 5 + 4
    • Obrysové rozměry, mm 4630x2060x1948
    • Světlost, mm 210
    • Váha vybaveného automobilu, kg 2040
    • Celková váha, kg 2840
    • Nosnost, kg 800

    Kompletace Comfort (31622-100) Standard (31 622-70)
    Obal rezervního kola plastový kontejnerměkký obal
    Destičky++
    Čalounění sedaček velurlátka
    Vyhřívání zadní karosérie +-
    Luk střechy s elektrickým přívodem +-
    Závěsné příslušenství Bosh ++
    Spojka sestavení LUK ++
    Pětistupňová převodovka ++
    Nápravy "Spicer" ++
    Tlumiče plněné plynem ++
    Brzdy - přední diskové, zadní bubnové
    Disky kol z lehkých slitinlisované, zlepšený design
    Posilovač řízení GUR ++
    Elektrické stahování oken na předních dveřích +-
    Elektrický pohon +-
    Vyhřívání +-
    Elektrická blokace zámků dveří
  • předních
  • ++
  • zadních
  • ++
    Elektrický korektor světel ++
    Audio příprava ++

     

    Kompletace "Comfort" je s příplatkem 42000,-Kč bez DPH oproti základní verzi. Ceník naleznete zde

     

    NAHORU